Reforma e parkimit në Paris

05/11/2016 8:04 AM 0 komente
TEMA TE NGJASHME:

Kryebashkiakja e Parisit dëshiron t’u besojë menaxhimin e 140.000 vendeve të parkimit me pagesë ofruesve privatë të shërbimeve, brenda vitit të ardhshëm. Vetëm 9% e parisienëve paguajnë parkometrat, fakt i cili përfaqëson një fitim të munguar prej 300 milionë eurosh në vit.
Anne Hidalgo do të godasë këtë “mashtrim” që lidhet me parkimet. Rreth 140.000 vende parkimi me pagesë në Paris do t’u besohen një menaxhimi privat, duke filluar nga 1 janari i vitit 2018, lajmëroi kryebashkiakja në një intervistë për “Journal du Dimanche” (Gazetën e së Dielës). Kjo reformë, e cila po studiohej prej disa muajsh, duhet t’i mundësojë qytetit sigurinë për një mbulim më të mirë tarifash parkimi: sipas Hidalgo “91% e përdoruesve të automjeteve” nuk vendosin pará në parkometër”, që do të thotë një fitim të munguar prej 300 milionë eurosh.
Ofruesit që do të menaxhojnë parkometrat synojnë “të përmirësojnë respektimin e kohës së qëndrimit të lejuar në parkim” që do të thotë rritje të 9% aktual, saktëson kryebashkiakja, veçanërisht falë modernizimit të praktikave të kontrollit nëpërmjet përdorimit të mjeteve dixhitale të automatizuara.

Anne Hidalgo“Bashkia e Parisit do të caktojë tarifat e Parkimit”

Anne Hidalgo

Bashkia, do të mbajë kontrollin e plotë të politikës së parkimit: është ajo e cila do të caktojë tarifat dhe do të mbledhë të ardhurat nga pagesa e parkimeve – detajoi Hidalgo. Në një komunikatë për shtyp, kryebashkiakja siguroi se “tarifat për dy orët e para të parkimit të përcaktuara, do të mbeten të pandryshuara”. Hidalgo saktësoi se Parisi do kontroll të drejtpërdrejtë mbi parkimin kaotik.
Kjo masë do t’i lejojë Parisit të rimarrë nën autoritetin bashkiak rreth 1600 ASP (Agjentë të Sigurisë së Parisit), të cilëve aktualisht iu është ngarkuar kontrolli i parkimeve. Për këtë efekt, ASP-s do t’i ngarkohen detyra prioritare: “lufta kundër veprimeve jo qytetare, kundër ndotjes së mjedisit, mbikëqyrja e ndërtesave të varura nga Bashkia dhe kontrolli i politikës së transportit dhe parkimit” – saktësoi Hidalgo.
Për këtë reformë kaq urgjente, kryebashkiakja thekson dëshirën e saj për të pakësuar numrin e parkimeve në rrugët e Paris, veçanërisht në rrugët kryesore të qytetit. “Shpeshherë hasim automjete të cilat, në përpjekje për të parkuar, ngadalësojnë qarkullimin rrugor në akse të ngarkuara me qarkullim”, kritikon kryebashkiakja. Ajo reagoi gjithashtu ndaj polemikave që ndoqën vendimin e Bashkisë për të ndaluar qarkullimin e automjeteve në rrugët buzë Senës, duke lejuar kështu vetëm kalimin e këmbësorëve. “Shëndeti publik dhe mbrojtja e planetit tonë janë dy gjëra të cilat nuk negociohen. Është e domosdoshme të ndryshojmë sjelljen tonë, veçanërisht karshi automjeteve”, tha ajo.

Ofertat për tender në vitin 2017

Që kjo reformë të zbatohet duke filluar nga 1 janari 2018, Këshilli Bashkiak i Parisit duhet të japë mendimin lidhur me këtë çështje deri në mesin e muajt nëntor, njofton Hidalgo dhe më pas hapja e ofertave për tender do të përfundojë në gjysmën e dytë të vitit 2017.
Tregu do të ndahet “në tre zona gjeografike”, ku çdo zonë do të përfaqësojë diçka më pak se 50.000 vende parkimi me pagesë. Në zonën e parë do të grupohen njësitë administrative nr: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11, 12, 13 dhe 20. Në zonën e dytë do të bëjnë pjesë njësitë nr: 7, 14, 15 dhe 16. Dhe së fundi, zona e tretë do të përfshijë njësitë nr. 8, 9, 10, 17, 18 dhe 19. “Nuk do të jetë e mundur që i njëjti ofrues shërbimi, të fitojë më shumë se dy zona” – lajmëron kryebashkiakja me qëllim “shmangien e krijimit të monopoleve në kryeqytet”.
Parisi do t’iu kërkojë ofruesve të shërbimit “përdorimin e një sistemi të përbashkët menaxhimi” me qëllim që të garantojnë trajtimin e barabartë të të gjithë përdoruesve të automjeteve.

Komente

avatar
  Subscribe  
Notify of