Në mbrëmjen mes së dielës dhe së hënës u zhvillua finalja e Super Bowl LVII, ku u shpallën fitues Kansas City Chiefs, të cilët fituan 38-35 përballë Philadelphia Eagles. Kjo është fitorja e dytë e tyre në kampionatin NFL në katër sezone.
Siç u deklarua nga National Football League, ndeshja u ndoq nga 113 milionë spektatorë vetëm në Shtetet e Bashkuara të Amerikës.
Ky numër tregon publikun mesatar, duke u bërë Super Bowl më i ndjekur që nga viti 2017, në FOX, sipas të dhënave të Nielsen Media Research Fast National dhe Adobe Analytics. Këto të dhëna janë të pjesshme, rezultatet përfundimtare do të publikohen nesër nga vetë Nielsen.
Si gjithnjë, kureshtja është e madhe, veçanërisht në show pas pjesës së parë, ku këndoi këngëtarja e famshme Rihanna, i quajtur “Apple Music Super Bowl Halftime Show”. Shfaqja tërhoqi para televizionit mesatarisht 118.7 milionë spektatorë në TV (FOX dhe FOX Deportes) dhe platformat dixhitale (në pronësi të FOX e NFL).
Këto shifra nuk shiheshin prej kohësh, saktësisht në vitin 2015, kur këndoi një tjetër ikonë e muzikës botërore, Kate Perry, i cili mbetet spektakli më i ndjekur i të gjitha kohërave.
Në lidhje me streaming, Super Bowl u fundit regjistroi numrin më të madh të spektatorëve të lidhur në streaming, mesatarisht 7 milionë stream, në rritje me +18% krahasuar me vitin e kaluar dhe +103 krahasuar me streaming e Super Bowl të FOX në vitin 2020.