Ndryshimet estetike mënjanë. Panamera merr si dhuratë për kalimin e gjysmës së jetës një version Turbo S me 630 kuaj fuqi. Një plug-in i paparë që mbështet dy bateritë e karikueshme që janë tashmë në listën e çmimeve
Në rastin e Porsche tani është e qartë gjithnjë e më shumë se që nga dalja e Taycan, qëndrueshmëria dhe performanca nuk janë domosdoshmërisht dy vlera në antitezë. Kështu, përpjekja për të kuptuar nëse zhvendosja e fytyrës së Panamera është më shumë një bartës i pranueshmërisë shoqërore, i rënë në zgjerimin e gamës plug-in, ose më shumë i mesazhit instiktiv, i materializuar nga një injeksion më i madh i kuajve. Sepse përgjigjja e duhur është se është pak nga të dyja.
Ose, më saktë, se Porsche ka mësuar të bëjë Porsche në një kontekst socio-teknologjik të ndryshuar thellësisht. Pra, dy versionet e karikueshme tashmë në listën e çmimeve (4 E-Hybrid dhe Turbo S E-Hybrid, të cilat do të rimodelohen më vonë) bashkohen nga një i tretë, 4S E-Hybrid, i cili ofron një bateri më të fuqishme, nga 17.9 kWh, përkundrejt 14.1 të varianteve ekzistuese, gjë që e lejon atë të deklarojë një diapazon më të madh se 30%, pra afër 70 kilometra në modalitetin elektrik.
Kjo nuk e pengon atë të vendosë në tryezë pjesën e saj të kuajve të fuqive, plot 560, duke u pozicionuar në gjysmë të rrugës midis dy hibrideve të tjerë (460 dhe 680 kuaj fuqi). Termikët, pa fuqinë shtesë të motorit elektrik, duhet të jenë të kënaqur me vlera më modeste. Sidoqoftë, zhvendosja e fytyrës është një mundësi për të shtuar 20 kuaj fuqi në GTS (i cili tani mburret me 480) dhe për të prezantuar Turbo S i cili, me 630 kuaj fuqi zëvendëson Turbo, i cili shprehte “vetëm” 550.
Dhe pikërisht duke shprehur edhe më mirë natyrën e markës, rifreskimi i gjysmës së jetës ofron mundësinë për të rikalibruar dhe optimizuar sistemet elektronike të kontrollit të shasisë, për të përmirësuar komoditetin dhe stabilitetin në kthesë në të njëjtën kohë. Sa i përket azhurnimeve estetike, ato më të rëndësishmet kanë të bëjnë me fashën e përparme (veçanërisht të paraqitur në Turbo S), miratimin e paketës standarde të dizajnit Sport, shpërndarësit e rinj dhe grafikët e urës së dritave të pasme.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.