Një përmbledhje pamore e konsumit botëror të muzikës
Për të rritur çdo mundësi suksesi në biznesin e muzikës, artistët në kërkim të famës, duhet të kuptojnë se si përdoret muzika dhe se si ajo po ndryshon krahas ndryshimeve teknologjike.
Grafiku i mëposhtëm nga Athul Alexander nxjerr në pah zakonet botërore të konsumit të muzikës.
Të dhënat janë të vitit 2022 dhe janë marrë nga një sondazh me mbi 44,000 individë nga 22 vende, nga Federata Ndërkombëtare e Industrisë Fonografike (International Federation of the Phonographic Industry, IFPI), që i pyeti njerëzit për mënyrën e tyre kryesore se si dëgjojnë muzikë.
Që nga viti 2022, shërbimet e abonimit me pagesë (p.sh. Apple Music, Spotify) janë opsioni më i parapëlqyer nga dëgjuesit, duke zënë gati një të katërtën e pjesës kryesore të platformës.
Platformat e videove të shkurtra si TikTok, me një pjesë prej 8% të tregut të dëgjuesve kryesorë të muzikës, janë një mjet me rritje të shpejtë.
Gjatë viteve të fundit, disa artistë të rinj, fillimisht janë bërë të suksesshëm duke përdorur këto platforma.
Ndërkohë, 17% e të anketuarve zgjodhën radion si mjetin kryesor për të dëgjuar muzikë.
Epërsia dhe viraliteti i streaming
Nuk ka dyshim se interneti ka revolucionarizuar mënyrën se si po dëgjohet muzika.
Duke përfshirë të gjithë transmetimin (streaming) e videos dhe muzikës, dëgjimi i muzikës në internet ishte zgjedhja kryesore për 64% të të anketuarve. Ajo nuk llogarit transmetimet e drejtpërdrejta ose muzikën e blerë përmes internetit.
Kjo po reflektohet edhe në anën e biznesit, me 75% të të ardhurave të industrisë muzikore në SHBA që vijnë nga transmetimi.
Sidoqoftë, për artistët, të ardhurat nga transmetimi janë zakonisht fituesi i tretë më i madh pas shfaqjeve live dhe shitjeve.
Beyoncé ishte një nga artistët e parë që përdori platformat e transmetimit për të nxjerrë një album krejtësisht të paparalajmëruar në vitin 2013, një lëvizje marketingu që është përsëritur shumë herë që atëherë. / World Economic Forum