Tani SUV-i i madh Bohemian, që i nënshtrohet një rivendosjeje, ofron karakteristika më të pasura dhe një brendshme më mikpritëse.
Morëm pas timonit të versionit më të mirë me naftë, me lëvizje me të gjitha rrotat dhe kuti ingranazhi DSG
RINOVUAR
Një estetikë e rinovuar, karakteristika dhe përfundime më të pasura. Ky, me pak fjalë, është thelbi i ngritjes së fytyrës të cilit i është nënshtruar Skoda Kodiaq, ekzemplarët e përditësuar të të cilit janë tashmë të disponueshëm në tregtarët.
Makina e testimit është në versionin 200 HP 2.0 TDI Evo SportLine Dsg 4×4 (çmimi i listës: 48.050 euro), i pajisur me goma 235 / 50R19.
Në sediljen e shoferit, sedilja me mbështetëse të integruar të kokës mban mirë, pa u ngushtuar. Gjithçka është e lehtë për t’u menaxhuar, falë kabinës opsionale Virtuale me ekran 10.3 “.
Në rrugë Kodiaq nuk ka ndryshuar: ai arrin të fshehë mirë gjatësinë (4,70 metra) dhe masën (1767 kilogramë).
I PËRSHTATSHËM
Udhëtimi i gjallë është për shkak të shtytjes së fuqishme të dizelit Evo, i dukshëm në rrotullime të ulëta, jo i hibridizuar, por i rishikuar në shumë detaje. Ky Kodiaq është i gjithanshëm: për makinën 4×4 dhe kutinë e marsheve DSG, por edhe për kontrollin Dynamic të shasisë, rregullimin përshtatës të veshjes.
EDHE BENZINË
Ngritja e fytyrës është më e dukshme në pjesën e përparme, e rishikuar në fascia, në grilë dhe në mbulesë, tani më lart. Grupet optike LED të plota janë standarde;
më tepër, për herë të parë janë në dispozicion edhe Matrix Leds. Motorët: mund të zgjidhni midis dy motorëve me naftë 2.0 (150 dhe 200 HP) dhe tre motorëve me benzinë (1.5 150 HP dhe 2.0 190 dhe 245 HP: i fundit është për versionin më të mirë, RS).
NJË PIKË E KUFISHME PËRCAKTIMI
Ka shumë zgjidhje të dizajnuara për të rritur cilësinë e jetës në bord. Atuve tashmë klasike të Skoda-s, si ombrella e vendosur në derën e shoferit dhe sirtari i dyfishtë në anën e pasagjerit, Kodiaq “yni” shton opsione të tjera, si opsion.
Të tilla si koshi i mbeturinave për t’u ngjitur në xhepin e derës, rrotat e pasme, kompleti me batanije dhe mbështetësit e pasmë që mund të mbështeten nga bagazhi.
200 KUAJ FUQI
për versionin 2.0 të versionit turbo dizel me më shumë shtytje
Motori
L4 turbodiesel
Cilindrata
1.968 cm³
Fuqia totale
147 kW (200 kf)
Çmimi
Nga 45.900€
GRINTA OK
Timoni i ri me tre krahë është standard në SportLine me pesë ulëse në testin tonë
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.