Transporti detar në Greqi pësoi një humbje prej 120 milionë euro vitin e kaluar, duke i dhënë fund një periudhe pesë vjeçare në rritje.
Sidoqoftë, ekzistojnë një sërë masash të mundshme që mund ta kthejnë sektorin në rritje, sipas një raporti të botuar nga Fondacioni për Kërkime Ekonomike dhe Industriale (IOBE).
Trafiku i udhëtarëve në linjat e brendshme ra me 55% nga viti në vit në vitin 2020, ndërsa trafiku i automjeteve ra me 36%. Tregu i Adriatikut i dha goditjen më të madhe sektorit vendor, me shifrat e pasagjerëve që u zvogëluan me 69% ndërsa trafiku i automjeteve ra vetëm me 8%.
Kontributi i përgjithshëm i transportit të pasagjerëve në ekonomi është i konsiderueshëm, pasi në termat e vitit 2019 ai arriti në 7.4% të produktit të brendshëm bruto, ose 13.6 miliardë euro. Në terma të punësimit kontributi i tij arrin në 8.5% të ekonomisë, gati 332 mijë vende pune.
Që sektori i trageteve të kthehet në një kurs rritjeje, IOBE rekomandon një sërë masash: Këto përfshijnë një ulje të përhershme të taksës së vlerës së shtuar për biletat nga 24% në 13%, subvencione për ndërtimin e trageteve të teknologjisë së re dhe investime në karburantin alternativ, kompensimin e shtetit bazuar në të ardhurat aktuale, përdorimin e teknologjive të reja dhe përmirësimin e infrastrukturës portuale.
Pasiguria rreth ecurisë së pandemisë në të ardhmen e afërt dhe shkallën në të cilën kjo do të ndikojë në flukset e turizmit në një periudhë afatmesme përbëjnë rreziqet kryesore për transportin bregdetar grek, nënvizoi IOBE./Ekathimerini