Grupi ka njoftuar marrjen e një kredie prej 6.3 miliardë eurosh. Shuma do të shpenzohet për të rinovuar linjat në fabrikat e Italisë dhe për prodhimin e modeleve të reja, ku shumica e tyre do të elektrizohen
Duke njoftuar marrjen e një kredie prej 6.3 miliardë eurosh, grupi Fiat Chrysler Automobiles (FCA) ka dhënë detaje të mëtejshme mbi planin industrial që do të përfshijë fabrikat italiane të grupit. Në fakt, kredia me garanci shtetërore do të investohet në fabrikat e ndryshme të Italisë për të rinovuar linjat dhe për të filluar prodhimin e modeleve të reja, shumica e të cilave do të elektrizohen. Lançimi i makinave të reja do të bëhet ndërmjet viteve 2020 dhe 2021, por plani industrial do të përfundojë në vitin 2022, kur të gjitha modelet e reja të njoftuara do të jenë në treg.
Mbërrin Fiat 500X Hybrid
Ndër risitë më të rëndësishme të konfirmuara nga grupi italo-amerikan është prezantimi i një versioni të ri hibrid të Fiat 500X. Në ndryshim nga Jeep Renegade,Suv-i italian nuk do të përdorë një sistem elektrik të serisë4xe. Që do të thotë se nuk ka hibrid plug-in,por një sistem më të thjeshtë dhe më të lirë hibrid të butë 48 volt.
Moduli i ri i motorit Gse/Mhev do të zhvillohet në Termoli (CB) dhe mund të kombinohet me motorët e rinj 1.3 turbobenzinë të familjes Firefly, në të cilin tashmë ekziston një version mikro hibrid (i përdorur në Fiat Panda dhe 500 Hybrid) që është 3-cilindërsh dhe 1000 kubikë. Motori që do të jetë karakteristikë e hibridit të ri 500X, do të ofrohet gjithashtu te Jeep Renegade e Compass. Të tre modelet e elektrizuara do të prodhohen në fabrikën Melfi në Basilicata.
Suv-i i ri Alfa Romeo
Siç parashikohet nga plani industrial i paraqitur muajt e fundit, grupi FCA do të nisë prodhimin e një Suv-i të ri në segmentin C të markës Alfa Romeo. Shërbimi sportiv i kompanisë do të vendoset në shërbim të Stelvio, me dimensione që nuk duhet të ndryshojnë shumë nga ato të Jeep Compass. Makina do të prodhohet në fabrikën e Pomigliano dhe për momenti nuk ka asnjë informacion tjetër. Alfa e re buron nga koncepti Tonale i zbuluar në Sallonin e Gjenevës në 2019-ën dhe mund të rimarrë këtë emër.
Suv-i dhe sportivet Maserati
Elektrifikimi i serisë Maserati ka filluar më 15 korrik, kur kompania e Modena-s prezantoi Ghibli hibrid, qësë shpejti do ti bashkohet edhe një version hibrid i Suv Levante. Të dy makinat do të prodhohen në Torino, ku gjithashtu do të lançohene dhe GranTurismo e GranCabrio i ri që do të jenë në dispozicion edhe me njësi elektrike të plotë. Megjithatë, këto modelet e fundit nuk do të jenë të vetmet me emetim zero të serisë Trident.
Makina supersportive MC20 do të ketë gjithashtu një version me bateri. Modeli dy-vendesh me motor qendror do të prodhohet në Modena dhe do të rikthejë markën në botën e garave. Për të zgjeruar modelet e saj të prodhimit, Maserati gjithashtu ka një risi tjetër. Shumë shpejt, në Cassino do të hyjë në prodhim një Suv që do të pozicionohet përkrah segmentit D tëGhibli me rrota të larta.
Investimet e tjera
Gjithashtu, fondet do të përdoren për të modernizuar disa fabrika në veri të Italisë, siç është fabrika e dikurshme në Rivalta në zonën e Piemonte-s, e cila do të bëhet qendra e re shpërndarëse për pjesët rezervë të Mopar. Në rrethin Mirafiori në Torino do të kryhet zhvillimi i projektit pilot,“Automjet-për-Rrjet”, së bashku me një sistem të ri fotovoltaik të Njësive të Prodhimit të Energjisë Diellore dhe një Qendër e Baterive ku do të montohen akumulatorët për makinat hibride dhe elektrike të grupit. Fabrika në Verrone do të prodhojë transmisionet e gjeneratës së re, ndërsa motorët e rinj do të krijohen në Cento dhe Pratola Serra.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.