Sipas një studimi të fundit të European Sponsorship Association (ESA) në bashkëpunim me Nielsen Sports, tregu europian i sponsorizimeve u rrit në 30.9 miliardë euro, duke shënuar rikthimin te nivelet e para pandemisë.
ESA Sponsorship Market Overview 2024 tregon një rritje prej 6.2% krahasuar me vitin e kaluar, duke kaluar 29.05 miliardë euro, dhe duke thyer rekordin e mëparshëm të vendosur në 2019, prej 30.69 miliardë euro.
Raporti i plotë mbulon si sektorin sportiv edhe atë josportiv, të dy në rritje të konsiderueshme në vitin 2023. Vëllimi i sponsorizimeve sportive arriti në 21.98 miliardë euro, në rritje krahasuar me 20.69 miliardë euro në vitin 2022 dhe 20.26 miliardë euro në vitin 2019.
Sponsorizimet josportive u rritën me 6.2%, nga 8.36 miliardë euro në 8.88 miliardë euro. Pavarësisht kësaj rritje, sponsorizimet josportive mbeten nën kulmin e para pandemisë, prej 10.43 miliardë eurosh.
Samantha Lamberti, Managing Director International në Nielsen Sports, deklaroi:
“2023 ishte një vit i jashtëzakonshëm për sektorin e sponsorizimeve, me një rimëkëmbje të plotë prej pasojave të pandemisë dhe me një rritje të konsiderueshme të shpenzimeve.
Megjithatë, ne në Nielsen Sports jemi të sigurt se ky ishte vetëm një hap i ndërmjetëm”.
“Ne shohim ndryshime në treg që do të ndikojnë edhe te sponsorizimet në afat të mesëm dhe të gjatë. Megjithatë, mund të pranojmë një potencial të madh në këtë. Markat dhe mbajtësit e të drejtave do të duhet të pozicionohen në mënyrë më strategjike se kurrë më parë në mënyrë që të përmbushin kërkesat e tregut.
“Kjo do të jetë veçanërisht e vështirë pasi parashikohet që hyrja e shoqërive të reja do të sjellë rritje të mprehtë të paqëndrueshmërisë së tregut. Si pasojë mund të rezultojë që markat të kenë nevojë për më shumë siguri, për shembull nëpërmjet kushteve më të shkurtra të kontratës ose pagesave të sponsorizimit të lidhura me rezultatet”.
Sophie Morris, presidente e ESA, shtoi: “Panorama e tregut të sponsorizimeve të ESA 2024 tregon atë që të gjithë shpresonim, që viti 2023 do të shihte rikthimin e vlerës së tregut të sektorit në nivelet para pandemisë.
“Rimëkëmbja e vazhdueshme, veçanërisht nëpërmjet pasigurive politike dhe ekonomike në botë, tregon fuqinë dhe potencialin e ardhshëm të industrisë.
“Ne po shohim gjithashtu sektorë të rinj në rritje, veçanërisht në sponsorizimet që lidhen me ESG, kauza dhe qëllime. Dhe marrëveshjet e konsiderueshme dhe afatgjata të të drejtave në sektorin e artit dhe kulturës tregojnë mundësinë dhe vlerën reale për markat që angazhohen në këtë hapësirë”.
/ Inside World Football