EV6, makina e parë e kompanisë koreane që ka lindur në platformën E-Gmp, e ndarë me Hyundai, është gjithashtu dhe mbi të gjitha një deklaratë e qëllimit: nga këtu vijnë idetë stilistike të modeleve të ardhshëm të markës
Pesëmbëdhjetë ditë. Kanë ndodhur shumë gjëra mes lancimit të Ioniq 5, modelit të parë Hyundai Motor Company në platformën elektrike E-Gmp dhe atij të Kia EV6, dalja e dytë e grupit (në treg deri në fund të vitit) në këtë arkitektura, por e para për markën tjetër të gjigandit korean.
Debutimet pothuajse njëkohësisht, pra, mbi të cilat bie në sy një divergjencë radikale stilistike. Aty ku Ioniq, në lojën e tij të referencës për Hyundai Pony-in e parë është e gjitha një grumbull linjash të drejta, skajesh dhe këndesh të mprehta, Kia përqendrohet në një fjalor diametralisht të kundërt. Bërë nga forma të buta, pak grafikë dhe vëllime të lëngshme.
Nuk është rastësi: në epokën e elektricitetit të pastër, i cili, sipas shumë njerëzve, do të çojë në një homologim progresiv teknologjik, stili bëhet një armë dallimi par ekselencë. Dhe është gjithashtu për këtë arsye që Karim Habib, drejtori i dizajnit Kia për një vit, donte që ai të ishte EV6 – jo thjesht një elektrik, por i pari i familjes së re të vendasve me bateri – për të udhëhequr rrugën drejt kursit të ri stilistikor.
Filozofia e inauguruar nga modeli, një manifest i vërtetë programor i asaj që Seuli do të tërheqë në vitet që vijnë, quhet “Të kundërta të bashkuara”, një shprehje që tregon, sipas Kia, një sintezë të “kontrasteve dhe energjive të kundërta” të afta ti japin jetë një identitet “origjinal dhe të veçantë” për markën.
SERIA DERI NË 500 KUAJ FUQI
Në kohën e konferencës për shtyp, kompania ende nuk ka lëshuar informacion mbi EV6, por thashethemet janë të hollësishme dhe të besueshme: me siguri platforma E-Gmp do të rezultojë në praninë e sistemit elektrik 800 volt (një perlë që, në mesin e makinave të prodhimit, sot ajo është e pranishme vetëm në Porsche Taycan dhe Audi e-tron GT), ndërsa, për sa i përket gamës, do të ketë versione me dy rrota, me motor elektrik në pjesën e pasme dhe me katër rrota, rezultati i shtimit “të një njësie të dytë të energjisë në boshtin e përparmë”.
Ky do të jetë konfigurimi i variantit me performancë të lartë, GT i pagëzuar, i aftë të vendoset në pjesët 500 kuaj fuqi dhe i vendosur në të kundërtën e saktë të nivelit të hyrjes, i cili do të hapë hendekun, rreth 150 kf. Më në fund, gojët e qepura në prerjet e baterisë: thashethemet flasin për zgjedhje të ngjashme me ato të Ioniq 5 (58 dhe 72 kËh), por vlerat e autonomisë mund të ndryshojnë pak. Në Kia EV6, zgjedhja do të kishte qenë përqendrimi në performancë sesa në kilometrazh.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.