Gjenerata e dytë tregon një histori krejt tjetër. Më e shkurtër dhe më e ulët, me traksion vetëm në rrotat para, ky model promovon kursin e ri stilistik të kompanisë. Pajisjet e brendshme janë të teknologjisë së lartë dhe sjellja në rrugë është në cilësi maksimale
E nisim duke parë se sa e tërheq vëmendjen në semaforin e parë në Milano në orët e pikut Mokka 2021. Pas një serie shikimesh, disa kalimtarë ndaluan duke më pyetur se çfarë makine ishte. Shkronjat e mëdha Mokka-s të dukshme qartë në qendër të derës së pasme, me shkronjat e reja të përuruara për këtë rast dhe pa X të modelit të mëparshëm, nuk mjaftonin.
Hapi i gjeneratës, në fakt është aq thelbësor sa të zhvendosë ata që prisnin Opel-in e zakonshëm. Edhe kombinimi i ngjyrave, ndoshta pak i guximshëm (bardhë-zi-kuq si në foto), ka peshën e tij, por sigurisht kryqëzimi i vogël nga Rüsselsheim tregon një histori krejt tjetër. Është origjinale, ka linja të skalitura, një kofano më të gjatë dhe horizontale, anët që luajnë me dritën dhe pjesën mbrapa të ekuilibruar. Por, mbi të gjitha është pjesa e përparme e re e quajtur Vizor, pika e shkëlqyeshme e thyerjes: një grilë plastike e zezë e tejdukshme, pa të çara, e cila ndërthur dritat e holla LED.
PËR 12 CENTIMETRA MË PAK
Siç ndodh shpesh, frymëzimi erdhi nga shikimi në të kaluarën e kompanisë, për të qenë më të saktë, te Manta, coupé-në e famshme të viteve 70’. Krahasuar me Mokka të vitit 2012, linjat dhe matjet kanë ndryshuar. 12 centimetra më pak në gjatësi (katër metra dhe 15 gjithsej), 13 të tjera humbën në lartësi dhe një fitoi në gjerësi. Me pak fjalë, një makinë më pak SUV dhe më shumë crossover, edhe sepse ishte projektuar vetëm me rrota aktive përpara. Për më tepër, ai u prodhua në platformën CMP të PSA-së, të përbashkët me Peugeot 2008 dhe DS 3 Crossback, me të cilin ndan motorët me benzinë, naftë ose elektrike. Gjithashtu, është e pasur edhe paketa Adas, duke arritur kulmin në drejtimin e asistuar në nivelin 2.
Ndryshimi i paradigmës në kabinë është gjithashtu thelbësor. Dy ekranet e mëdha TFT përbëjnë një panel kontrolli të teknologjisë së lartë, ndërsa shihet se ka pastërti. Kështu, leva automatike e ndërrimit të marsheve është zhdukur plotësisht dhe tani është futur në një rrafsh me tunelin qendror. Efekti vizual është i jashtëzakonshëm, por kjo ka ndikuar te prakticiteti. Duhet të kapet vetëm me indeks dhe gisht. Duke lëvizur majat e gishtave këtu dhe atje, atëherë, ju vëreni një cilësi të mirë të përgjithshme, jo aq për ekskluzivitetin e materialeve sesa për bashkimin dhe saktësinë në montim.
Nga sedilja e shoferit mund të shihni lehtësisht rrugën, sediljet mbështeten pa qenë e vështirë, pozicioni është i lartë, por në të njëjtën kohë kroskoti i orientuar drejt shoferit ju bën të ndiheni mirë të vendosur brenda makinës. Kontrollet dhe informacionet janë menjëherë të arritshme. Edhe nëse ekrani i drejtpërdrejtë nuk sigurohet, ju mund të mbani një vështrim për atë që ju nevojitet falë mundësisë së konfigurimit të instrumentit dixhital 12 inç, një opsion 850 euro (standardi është 7 inç).
Përkundër injektimit të konsiderueshëm të teknologjisë, zgjedhja e lënies së kontrolleve të volumit dhe të kontrollit automatik të klimës me një zonë (standarde në vendosjen e linjës GS) është e konsiderueshme. Ato menaxhohen shpejt dhe nuk shpërqendrojnë, edhe nëse rregullojnë rrjedhat, duhet të ndërroni butonin. Një nga tiparet më origjinale të Mokka-s së re është dekori i brendshëm. Ekranet dixhitale, të vetmet që janë në dispozicion, për pajisjet origjinale janë 7 inç.
Varianti më i madh, ai në foto, është standard vetëm në menunë e nivelit më të lartë në ekranin e madh. Duke lëvizur në rreshtin e dytë, rezulton se ka më shumë hapësirë sesa duket nga jashtë. Përkundër kompaktësisë më të madhe, Mokka i ri përdor mirë centimetrat e disponueshëm, duke ofruar një lehtësi diskrete edhe për tre persona. Sidoqoftë, mundësia e hyrjes nuk është më e mira, sepse dyert janë pak të vogla, ashtu si dritaret, të cilat lëshojnë pak dritë. Me një linjë kaq ekstreme, duhet të pranohet edhe një farë heqje dorë.
Në qytet, midis kthesave dhe pistave të tramvajit, Mokka i ri vlerësohet për komoditetin e tij, duke mbledhur, pa bërë shumë komplimente, gjithë vrazhdësinë, në pjesën e përparme dhe mbi të gjitha në pjesën e pasme. Një veturë e kësaj kategorie është e pajisur me pezullime që nuk janë veçanërisht të rafinuara. Kur bëhet fjalë për kalimin midis një semafori dhe një tjetri, në segmente të shkurtra, Mokka gjithashtu mund të jetë i shkathët dhe i shpejtë. Në fund të fundit, peshon 120 kg më pak se modeli i mëparshëm (1,295 kg, përfshirë shoferin, sipas të dhënave të deklaruara). Gjithë kësaj i shtohet një timon i butë dhe i lehtë me shpejtësi të ulët dhe puna e konsiderueshme e kambios automatike me tetë raporte me moment përdredhës, i cili gjithmonë ofron ingranazhin e duhur në kohën e duhur.
Në një kombinim të detyrueshëm ekziston benzina 1.2 turbo me 130 kuaj fuqi dhe moment përdredhës maksimal 230 Nm, një motor tre cilindërsh i njohur për temperamentin e tij të gjallë, siç demonstrohet nga 0-100 i zgjidhur në 9.2 sekonda. Kjo është arsyeja pse Mokka ju fton të ecni shkëlqyeshëm, falë edhe trajtimit të mirë dhe mbajtjes së rrugës. Kur ritmi rritet, shtrirja anësore nuk është kurrë shumë e dukshme dhe në kthesat e marra me shpejtësi të lartë, makina tregon një qetësi të caktuar.
Sipas nevojave, mund të vendosen edhe tre mënyra lëvizëse: Eco, Normal dhe Sport, të cilat veprojnë në ngurtësinë e timonit dhe në përgjigjen e gazit me një progresion progresivisht të zbutur, për kursime maksimale. Por, do të kemi mundësinë të flasim përsëri për këtë në provën e rrugës.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.