Përfitimet e konsumatorëve jo gjithmonë nënkuptojnë zbritje. Për diçka që mund të gëzojë vërtetë klientët tuaj-dhe ti bëjnë ata të kthehen gjithmonë tek ju- provoni ti shpërbleni me një përvojë që ndodh një here në jetë.
Këtu janë disa këshilla për të krijuar një program të madh besnikërie.
Kur bëhet fjalë për shpërblime, sa më e madhe është aq më e mirë.
Konsumatorët besnikë do të kthehen të gjithë drejt shpërblimeve që pëlqejnë pa masë. Mos kini frikë të caktoni një shpërblim të madh në cmime të larta.
Varioni shpërblimet për të nxitur ndryshime në sjelljen konsumatore
Nuk ka rëndësi se sa besnik janë klientët tuaj, në qoftë se ata nuk janë të interesuar në shpërblimet që ofroni, ata nuk do të ndryshojnë sjelljen e tyre për ti siguruar ato.
Tregohuni human dhe lidhuni me klientët tuaj online.
Konsumatorët do të ndajnë eksperiencat e tyre unike me botën online. Si pronar biznesi, është e rëndësishme të mos i shihni këto aksione sociale si raste më shumë se një herë por si ndërveprime të vazhdueshme. Angazhohuni me klientët tuaj edhe pasi ata të jenë larguar nga biznesi juaj duke iu përgjigjur posteve të tyre sociale. Tregohuni i natyrshëm, i ndjeshëm dhe entuziast.