Tregu i ujit të ambalazhuar vijon të zgjerohet për kompanitë shqiptare, të cilat patën një rritje dyshifrore të shitjeve në krahasim me një vit më parë. Importet e ujit të ambalazhuar shënuan rënie për herë të parë që prej 2013-s, ndërsa eksportet u rritën. Të favorizuar nga cilësia e burimeve, ujërat e ambalazhuar po depërtojnë nga tregjet e afërta rajonale deri tek ato më të largëtat. Biznesi i ujit po shikohet si alternativë tërheqëse për investim. Problem kryesor vijon të mbetet informaliteti dhe siguria për shëndetin e konsumatorëve.
Më shumë
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ri-publikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit original.