Pala gjermane FC St Pauli ka rinovuar marrëveshjen e tyre të gjatë të sponsorizimit me Generali.
Kompania e sigurimeve do të vazhdojë të mbështesë palën 2.Bundesliga si një sponsor i nivelit të tretë deri në 30 qershor të vitit 2016.
Si pjesë e marrëveshjes Generali, sponsor i FC St Pauli për më shumë se një dekadë, siguron brandimin në bordet rrethues të dukshme në TV- dhe mikpritjen në Millerntor-Stadion të klubit me bazë në Hamburg.
Termat financiare nuk janë publikuar, por një raport i Sponsors.de vlerëson që marrëveshja të ketë një vlerë në rajon prej 150,000 euro në vit. Nëse klubi do të zbresë në nivelin e tretë të Gjermanisë, tarifa do të reduktohet deri në 30 për qind, sipas raportit.
Pavarësisht fitores shumë të nevojshëme prej 4-0 ndaj Fortuna Dusseldorf fundjavën e kaluar, FC St Pauli aktualisht pozicionohet në vendin e 16-të në tabelën e 2.Bundesliga, vetëm dy pikë më sipër Aalen, i fundit në renditje që pritet të luajë dhe shtatë ndeshje.