Një model elektrik që inauguron një kurs të ri për koreanët: dizajn i pagabueshëm dhe numër i madh për të luajtur në lidhje me autonominë dhe mundësitë e rimbushjes. Është vërtet e fortë dhe hapësira brenda është ajo e një anijeje
Të jesh ndryshe, është ndryshe. Dhe jo vetëm sepse është elektrike, një detaj tek i cili do të kthehem së shpejti, por gjithashtu – dhe mbi të gjitha – për shkak të qasjes stilistike me të cilën grupi Hyundai-Kia me guxim theu vonesën duke prezantuar Ioniq 5. Modeli i parë i një gjenerate të re të makinave me bateri që pret çdo urë me të kaluarën si në teknologji – dhe kjo është pothuajse e dukshme për një Bev – si në dizajn.
Ka nga ata që pretendojnë se duket si një Fiat Ritmo. Për mendimin tim është një krahasim disi i detyruar, por pa dyshim që bishti i cunguar i bën sytë aq të prirur në makinat e viteve 70-të. Për më tepër, stilistët kanë zhvilluar konceptin fillestar të frymëzuar nga seria e parë Pony, projektuar nga maestro Giorgetto Giugiaro. Por, format janë mashtruese: Ioniq 5 është më i madh se sa prisni, dhe gjithashtu mjaft i gjatë, megjithëse gjashtëdhjetë metrat e tij janë të fshehura mirë nga gushët e ulët dhe një dritë në tokë prej vetëm 16 centimetra. Harqet e rrotave të nënvizuara fort dhe skalitja e qartë e anëve gjithashtu i japin asaj një ajër të dobishëm sportiv. Kështu që duke dashur të gjej një përkufizim, do t’ia heq pluhurin termit “gjithë hapësira”.
HAP I GJATË DHE I SHTRIRË MIRË
Me një matje të tillë, tre metra midis një boshti dhe tjetrit mbi një gjatësi të përgjithshme prej 4.63, dhe dyshemesë tipike të sheshtë si një tryezë elektrike të bilardos, ju mund të imagjinoni se sa liri lëvizje ka në bord. Sediljet e përparme, të holla dhe të profilizuara, madje kanë mbështetës të rregullueshëm për këmbët, në mënyrë që të shndërrohen në një shezlong në stilin e klasit të biznesit.
Dhe edhe pas nuk ka mungesë të hapësirës në lartësi dhe për të zgjatur skajet, me sediljen që rrëshqet për t’u përshtatur me ngarkesën ose pasagjerët. Mund të jetë gjithashtu tre, por forma e sediljes është më e përshtatshme për dy persona, ndoshta me një fëmijë në tërheqje.
Ende nuk i jemi drejtuar pjesës elektrike. Arsyeja është shumë e thjeshtë: ka kaq shumë elementë të fortë në dizajnin e brendshëm dhe të jashtëm, saqë 300 kuaj fuqi dhe “i plotë” që mund të kompletohet për 18 minuta zënë një sedilje të pasme. Paneli, i zbukuruar me dy tableta 12 inç secila, duket si një raft në dhomën e ndenjes, aq shumë është i drejtë dhe i pezulluar midis dy ngritjeve; kondicioneri dhe shkurtesat për përdorimin e njësisë qendrore, si butoni i energjisë, janë grupuar në një zonë të veçantë. Çelësat janë paksa të vegjël, me shkronja të ndriçuara, por të ulëta në kontrast gjatë ditës, dhe sipërfaqja e prekjes së klimës kërkon gjithashtu disa trajnime.
Për më tepër, xhamat e pasmë të lyer nuk favorizojnë hyrjen e dritës së jashtme dhe gjithashtu kufizojnë pak shikimin: kolona A e majtë është masive dhe dritarja e pasme shumë e prirur. Për të vlerësuar dimensionet, megjithatë, ekziston një sistem spektakolar i kamerave që rindërtojnë imazhin virtual 360 ° të makinës dhe pengesat aty pranë.
Porsa të jetë në lëvizje, Ioniq 5 aktivizon spontanisht të gjithë ndihmën e vozitjes, duke u shtyrë lart në ndihmën e Autostradës (pra flasim për nivelin 2), pra parakalimin automatik me gjestin e thjeshtë të vendosjes së shigjetës, paralajmërimin e duke iu afruar një semafori dhe pasqyrës “virtuale” në instrumente. Për të mos përmendur që përpara shoferit, me të njëjtat përmasa të dukshme të një TV 40 inç, aktivizohet një ekran me lartësi i realitetit të shtuar: është e pamundur të humbasësh një sinjal ose një tregues nga lundruesi.
Versioni Dual Motor që kam drejtuar ka bukurinë e momentit përdredhës maksimal 605 Nm, të shpërndarë midis dy akseve me një prevalencë të caktuar të boshtit të pasmë (57%) në kushte ideale të kapjes, gjë që e bën makinën të shkathët për të hyrë në trajektore dhe i jep asaj bukurinë ndihmoni për një drejtues të lehtë, por jo shumë të shpejtë, pavarësisht gomave 20 inç. Në lagështirë, karakteri i Ioniq 5 nuk ndryshon aspak dhe çdo rrëshqitje për shkak të çift rrotullues të tepërt mbahet nën kontroll. Masa më e madhe se dy ton, megjithëse është e përqendruar shumë e ulët, përsëri krijon një përbërës rrotullues.
Duke zgjedhur programin e vozitjes sportive (të tjerët janë Eco dhe Normal), ju gjithashtu mund të argëtoheni duke lënë pothuajse të gjithë prapa në semafor (0-100 në 5,2 sekonda: është thjesht më i ngadaltë se Tesla Model 3 Range Long) , por padyshim që nuk duhet të prisni një kohë të gjatë të karikimit të baterisë, sepse në një çast kompjuteri në bord ju paralajmëron se jeni duke udhëtuar me rreth 25-27 kËh / 100 km.
Me fjalë të tjera, do të thotë të mos arrish 300 km udhëtim, duke pasur parasysh që kjo njësi depozitimi ka 72.6 kWh (megjithëse një frenim është vendosur me mençuri në shpejtësinë maksimale: 185 km / orë). Nga ana tjetër, nëse zgjidhni një stil normal drejtimi, 430 kilometrat e deklaruara në ciklin Ëltp do të dukeshin brenda mundësive të të gjithëve, me avantazhin e rimbushjes së shpejtë për të cilën po flasim në kutinë në të majtë. Në qytet, pra, grupi Hyundai-Kia ka treguar (me Kona EV) se ka një qëndrueshmëri të shkëlqyeshme. Në këtë kuptim, “rigjenerimi” i Ioniq 5 është një nga më të mirët në qarkullim: i rregullueshëm në katër nivele me vozis, në konfigurimin më intensiv që ju lejon të vozisni praktikisht pa përdorur frenat. E gjithë energjia që kthehet në bateri.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.