Me Jeep Renegade dhe Compass nis zyrtarisht elektrifikimi i serisë, i cili do të përfundojë brenda vitit 2022. Pa humbur vëmendjen e ADN-së legjendare të kompanisë
Një Jeep që futet në prizë? Qark i shkurtër. Duket paksa e çuditshme pasi që në fillim, fuoristradat kanë qenë të lidhura ngushtë me mekanikën. Motorë termikë me moment përdredhës maksimal, diferenciale të mbyllura, raporte të reduktuara: praktikisht gjithçka që ju nevojitet për të dalë nga rruga pa vështirësi kur gjendeni në situatat më të pakëndshme. Dhe nuk do të besoni se me një sistem hibrid të karikueshëm, pengesa të tilla si ato jashtë rrugës, do të kalohen nga modeli më i ri.
Nga ana tjetër, kur gjërat ndërlikohen, Renegade 4xe Trailhawk nuk të bën të mendosh se peshon 200 kg më shumë se modeli 2.0 Multijet. Ai ngjitet pothuajse kudo, kalon nëpër ujëra (maksimumi 40 centimetra i thellë) dhe është në gjendje të kalojë pasazhe sfiduese me të njëjtën natyralitet si modeli tjetër me naftë.
INTEGRALE NË MËNYRËN E VET
Sistemi që është i njëjtë me Compass, përbëhet nga një gjenerator motorik që ndez motorin termik – një turbobenzinë me katër cilindra FireFly me shpërndarje MultiAir prej 180 kuaj fuqi, i cili lëviz rrotat përpara. I jep asaj një dorë në përshpejtim dhe kontribuon në karikimin e baterisë.
Nën dyshemenë e ngarkesës ekziston edhe një njësi elektrike 44 kW (furnizuar nga Gkn) me diferenciale të integruar, e cila dërgon lëvizjen në boshtin e pasmë. Në këtë mënyrë është e mundur të rregulloni momentin përdredhës në pjesën e pasme me shumë saktësi: një ndihmë e rëndësishme kur bëhet fjalë për kapërcimin e pjesëve më të vështira.
Bateria me jone litiumi 11,4 kWh është e ndarë në dy pjesë: njëra zë vendin e rezervuar tradicionalisht për boshtin e makinës, e cila nuk është e nevojshme këtu, tjetra vendoset nën sedilje. Sidoqoftë, ky konfigurim i veçantë “vjedh” rreth 19 litra nga serbatori dhe rreth njëzet nga kapaciteti i bagazhit.
DUKE NDRYSHUAR KARAKTERIN
Ka tre mënyra lëvizjeje që mund të zgjidhen nga butonat në kroskot. Kur nisesh, 4xe vendoset në modalitetin Hybrid, me motorët që menaxhohen në autonomi totale. Nga ana tjetër, duke shtypur butonin Electric, Jeep Suv harron motorin 4-cilindërsh dhe udhëton vetëm duke përdorur energjinë e baterisë, deri në 130 km/orë dhe për një maksimum prej rreth 40 km.
Mundësia e tretë quhet E-Save dhe është e dobishme nëse pas një udhëtimi të gjatë, po planifikoni të zgjidhni një rrugë të qytetit: mund të zgjidhni nëse do të përdorni benzinë, duke “ngrirë” kështu nivelin e karikimit të baterisë, ose karburantin akumulator deri në 80% të kapacitetit të tij, duke përdorur termiken si gjenerator. Së fundmi, ekziston një mënyrë e katërt dhe e pashembullt e drejtimit, e zgjedhur përmes butonit Selec-terrain: Sport, i cili rrit ngarkesën në drejtim dhe e bën reagimin e sistemit më të fuqishëm.
Asgjë revolucionare në panoramën plug-in dhe për këtë jemi dakord. Sidoqoftë, e bukura është se megjithë bollëkun e cilësimeve dhe mundësinë për të zgjedhur midis dy niveleve të karikimit rigjenerues, 4xe nuk të vendos në vështirësi as në momentin e parë. Në ekuilibër, duket shumë si një Renegade me benzinë me kambio automatike. Nëse dëshironi, të gjithë mund të ndjeni 240 kuaj fuqi në dispozicion. Nëse dëshironi të ecni më shumë, mekanikët përgjigjen shkëlqyeshëm ndaj kërkesave të shoferit, megjithëse me një zhurmë të caktuar të motorit 4-cilindërsh me gazin në fund. Përveç kësaj, zbukurimi dhe drejtimi ruajnë një qasje turistike, e cila do të ishte mjaft e palogjikshme për t’u ankuar.
Gjithashtu sepse një Renegade është kaq joshës, mbi të gjitha për sjelljen e tij në zona të tjera. Nje shembull? Konsumi mesatar i deklaruar është mbi 45 km/litër. Sidoqoftë, për t’u afruar këtyre rezultateve, bateria duhet të karikohet shpesh (shih tabelën në faqen përballë).
Duke u rikthyer te drejtimi i makinës, unë u binda nga modulimi i frenimit, thembra klasike e Akilit e hibrideve të çdo lloji. Në këtë Jeep, nga ana tjetër, është e mundur të matni përpjekjen te pedalja me një saktësi të konsiderueshme. Nga ana e vet, kambio automatike me gjashtë raporte mund të jetë më e ëmbël në veprim, edhe nëse, në ekuilibër nuk has gabime të dukshme të vlerësimit kur është e nevojshme për të ndryshuar raportet. Edhe në versionin manual ai mbron veten e tij, pavarësisht mungesës së levave.
Ardhja e elektrifikimit, e cila do të mbërrijë në të gjithë serinë e kompanisë (përfshirë Wrangler) brenda dy viteve, nuk ka sjellë ndonjë ndryshim të rëndësishëm në Renegade nga pikëpamja estetike. Ne u kufizuam në dhënien e ngjyrave të lehta blu, si dhe në logot 4xe, gjithashtu në shenjat e Jeep dhe në shkrimet me emrin e modelit, të vendosura në pjesën e poshtme të dyerve përpara.
GJENI NDRYSHIMET
Nuk ka ndryshime të mëdha as në kabinë. Format e kroskotit mbeten të njëjtat si gjithmonë (dhe pesha e viteve, të them të drejtën, fillon të ndihet), si dhe disponueshmëria e centimetrave, e përshtatshme për katër persona. Megjithatë, mbrapa timonit shfaqet një instrument i rishikuar, i cili strehon një ekran me ngjyra të pashembullta 7 inç, plot me informacion.
Sistemi multimedial Uconnect, i pajisur me lidhjen e pashmangshme Android Auto dhe Apple CarPlay (sidoqoftë vetëm përmes kabllit), si dhe një seri menush në lidhje me funksionimin e sistemit hibrid dhe menaxhimin e energjisë, të cilat mund të shihen mjaft qartë në ekranin me prekje 8.4 inç. Kapitulli mbi ndihmat elektronike të sigurisë u pasurua më pas me sistemin që zbulon lodhjen e shoferit (Zbulimi i shoferit të përgjumur, në gjuhën e markës): një risi në modelin Jeep.
Së fundmi, një shënim në vendin e prodhimit: ashtu si Compass 4xe, ky Renegade lindi në linjat e impiantit Melfi, i cili kohët e fundit është rimodeluar për të përmbushur nevojat e një të ardhme gjithnjë e më të elektrizuar. Me pak fjalë, në recetën e këtyre shërbimeve sportive tani ka një majë të krenarisë italiane më shumë.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.