7 mënyrat për të shmangur depresionin gjatë punë-kërkimit

04/04/2015 9:00 AM 0 komente

Cdo punë-kërkim shoqërohet me stres dhe shpesh herë bashkuar me problemet e tjera personale situate shumë e rëndë për psikologjinë e vetë personit po edhe të personave nga të cilat ai vetë rrethohet duke i përcjellë ankthet dhe shqetësimet e tij në lidhje me këtë cështje. Ekspertët sugjerojnë disa mënyra përmes së cilave situate bëhet lehtësisht më e menaxhueshme:

  1. Zhvilloni një plan. Plani duhet të jetë i përditshëm, madje edhe mundesisht edhe orë pas ore, i shkruar në Excel. Nëse kjo duket pak e frikshme, të përpiqen të arrijnë të paktën 60% të qëllimeve tuaja. A nuk e kalon gjashtë orë në ditë gjatë javës dhe nuk e le deri në fundjavë, të cilat mund të jenë një mundësi e madhe për të vënë një bug në veshët e njerëzve për gjendjen tuaj. Pa një plan që ju do të përfundojë deri tjerrje tuaj rrota, duke shkuar askund shpejtë.
  2.  Përdorni metoda të ndryshme për të kërkuar punë. Rrjetet e punës kanë dëshmuar gjithmonë të jenë mënyra më e mirë për të kërkuar punë. Plotësoheni me LinkedIn. Bëni telefonata. Madje trokisni në dyert e kompanive nëse kjo është një mundësi. Të shpenzoni gjashtë orë në ditë në internet nuk është një përdorim i mirë i kohës suaj. Ju do të ndiheni më produktiv në qoftë se përdorni një shumëllojshmëri metodash.
  3. Bëni pak pushim. Ju me shumë gjasa po kaloni një gjendje të ngarkuar emocionale. Ju duhet kohë të mblidhni veten. Jo shumë kohë, kujdes; por kohë e mjaftueshme për të rifituar energjinë tuaj. Ecni, shkoni në palestër, ose në qoftë se koha është e mirë uluni në një stol dhe reflektoni në lidhje me planin tuaj. Caktoni një ditë gjatë javës, se kur do të ndërprisni kërkimin për punë.
  4. Ofroni vullnetarizën në zonën tuaj të punës. Vullnetarizmi është një ide e mirë për një sërë arsyesh. Së pari ju e poziciononi veten në marrëdhënie me persona të cilët aktualisht punojnë dhe mund të kenë ide ose kontakte të cilët ka të ngjarë t’ju hynë në punë. Dy, ju mban aktiv. Së fundi, mund të rrisë aftësitë që keni ose të zhvilloni të reja.
  5.  Siguroni asistencë punë-kërkimi. Për këtë ekzistojnë agjenci të cilave mund ti drejtoheni dhe që do ju vinin realisht në ndihmë.
  6. Bashkohuni me një grup të rrjetit të punës. Përfitimet e një lëvizje të tillë janë të dukshme; por konsideroni mënyrën se si ata mund të ofrojnë mbështetje dhe arsyen për të dalë nga shtëpia. Cfarëdo grupi të preferoni për nga madhësia mos harroni se ju duhet të ofroni këshilla për karrierë si dhe mbështetje.
  7. Kërkoni ndihmë profesionale nëse është e nevojshme. Ndonjëherë është tepër e vështirë të menaxhoni stresin e të qenit të pa punë. Ju mund të ndiheni të shqetësuar dhe madje edhe në depresion. Është e rëndësishme ta kuptoni këtë, ose të merrni këshilla nga familja dhe miqtë, dhe të kërkoni ndihmë nga një terapist.

Komente

avatar
  Subscribe  
Notify of