Loja e parë e Major League Soccer të klubit të futbollit të qytetit të Orlandos në 8 mars ka të ngjarë të gjenerojë miliona në impaktin e ri ekonomik për rajonin.
Loja, e cila ka shitur tashmë më shumë se 40,000 bileta, do të mund të gjenerojë më shumë se 4 milionë dollarë në ndikimin ekonomik nga shpenzimet e tifozëve atë ditë, bazuar në shpenzimet mesatare të tifozëve në eventet sportive profesionale. Kjo përfshin shpenzimet në lojë, shpenzimet para dhe post-loje, dhe çdo shpenzim tjetër që kanë të pranishmit si hotelet, transporti dhe të tjera.
Ekipi gjithmonë ka thënë se mund të prodhojë miliarda dollarë për Orlandon, si pasojë e një karriere të gjatë në MLS, por ndikimi i vërtetë pritet ende të ndihet përmes nivelit të ekzaltimit dhe ekspozimit që Orlando do të sigurojë në lojën e parë së afërmi.
Është gjithashtu një shenjë e mirë për ekipin teksa ai përgatit stadiumin e vet për debutimin sezonin e ardhshëm, si dhe perspektivat e stadiumit të ri Orlando Citrus Boël që mirëpret ndeshjt ndërkombëtare të futbollit që mund të tërheqim 40,000 të pranishëm.