Ne vijojmë të dëgjojmë se si duhet të përshtaten organizatat për të qëndruar relevante dhe të dobishme në një botë që ndryshon me shpejtësi. Por a është përshtatja e vazhdueshme gjithmonë një ide e mirë? Përpara se ta coni kompaninë tuaj drejt iniciatives se ndryshimit të madh, pyesni:
- Nëse konsumatorët vërtetë dëshirojnë që ju të ndryshoni. Sukseset e vazhdueshme të disa kompanive tregojnë se njerëzit shpesh vlerësojnë me shume qëndrueshmërinë.
- Në qoftë se shpërblimet janë më të mëdha se rreziqet. Riformësimi apo ndryshimi rrënjësor i ofertave tuaja ka kostot e tij. Nëse vendosni të ri-organizoni portofolin tuaj, duhet të jeni të përgatitur edhe për pasojat.
- Në qoftë se ndryshimi do ju bente të ndjeshëm. Me ‘zhvendojen’ e strategjive ose alternimin e ofertave tuaja mund ti hapni dyert konkurrentëve te tjere. Mos u kapni kaq fort pas dickaje të re që e lë biznesin tuaj bazë të pambrojtur.