Një makinë gjigante 5.6 metra e gjatë që kap 100 km/orë në 6 sekonda. Shtatë sedilje dhe një “bombë” e vërtetë hibride. Kushton 81.000 euro
Nëse Suv-et e mëdha amerikane janë në zemrën tuaj, modeli i ri Ford Explorer Hybrid ka të gjithë numrat për t’ju kënaqur. Para së gjithash është i madh: 5 metra e 6 centimetra i gjatë dhe 2.28 metra i gjerë, përfshirë edhe pasqyrat. Ju uleni në një lartësi rreth 70 cm nga toka në një sedilje të rehatshme që është gjithashtu i përshtatshëm për performancën sportive.
Sepse për të qenë një Suv, modeli i ri Explorer Hybrid di se çfarë bën: 0-100 km/h në 6 sekonda, shpejtësia maksimale 230 km/orë dhe një motor (ose më saktë dy) i aftë për një moment përdredhës maksimal prej 825 Nm, më shumë se i një Ferrari 812 Superfast.
Tërheq gjithçka mbrapa
Sigurisht, dimensionet të lënë pak të habitur. Në fund të fundit, për amerikanët kjo është si një shtëpi e vogël dhe i kërkohet për të tërhequr pas një “shtëpi tjetër” (ose një varkë ose një rimorkio). Një nga kërkesat e para që theksohen nga faqet amerikane është “kapaciteti i tërheqjes”, i cili është me të vërtet i jashtëzakonshëm: 2.500 kg, plus një program specifik drejtimi për përdorimin e rimorkios.
Bomba hibride
Fuqia arrin në457 kuaj fuqi dhe ajo që është edhe më befasuese në një makinë prej 2,466 kg, ka të bëjë me kolpot gjatë rrugës ku dëgjohet një tingull plotësisht i përshtatshëm. Por, a jemi të sigurt që është një hibrid dhe nuk është ndonjë gabim në fletën e të dhënave?
Kontrolluam dhe jo vetëm që është një hibrid, por është gjithashtu i karikueshëm, kështu që mund të udhëtojë vetëm me baterinë 13.6 kWh të përbërë nga jone litiumi. Sipas Ford ka autonomi rreth 48 km, të cilat bëhen dyzet në përdorim të vërtetë, por për disa mund të jenë të mjaftueshme për të kufizuar mbushjet në stacionet e karburantit dhe të shpenzoni pak më shumë se 3.5 euro për një të mbushur të plotë me energji elektrike.
Zgjedhja e energjisë
Ka katër modalitete hibride dhe shtatë programe drejtimi për sipërfaqe me zhavorr, dëborë ose rërë, Eco, Sport dhe një “normale”, me kusht që një makinë me më shumë se 450 kuaj fuqi që bën të kthejnë të gjithë kohën, mund të drejtohet në një mënyrë normale. Për të përfituar plotësisht nga funksionaliteti i dy motorëve, ai elektrik dhe ai 3.0 V6, duhet të planifikoni pak.
Dëshiron të ecësh vetëm me energji elektrike, hic et nunc? Futni “EV Adesso”. Dëshironi të kurseni baterinë për më vonë? Vendosni “EV Dopo”. Pastaj ekziston edhe “EV charge” (karikon baterinë me motorin termik, por përpara në anën e majtë ekziston një fole për karikim 7 kW) dhe “EV auto”. Dhe në mënyrë që të mos humbasë asgjë në shifra, kambio është automatike me 10 raporte dhe ai gjithmonë e di se çfarë të zgjedh,nga drejtimi off-road deri në autostradë.
Makinë gjigante
Ju me siguri e keni kuptuar tashmë që Explorer është një makinë e krijuar për në SHBA, e cila falë sistemit hibrid plug-in gjithashtu ka të drejtën e nënshtetësisë në Europë, në kuptimin më të plotë të këtij termi, ose ka qasje të lirë në zonat urbane me trafik të kufizuar dhe përfitime të tjera.
Ka një problem të vogël të kësaj makine të madhe në disa rajone, por që kompanisë prodhuese nuk i interesojnë shumë këto probleme. Por, a mund të gjeni një Suv super të pajisur me katër rrota, hibrid plug-in, i cili arrin 0-100 km/orë në 6 sekonda dhe ka 7 sedilje, ndërsa kushton 81.000 euro?!
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.