PORSCHE 911 GT3
Me çdo ndryshim të gjeneratave ata ngrenë nivelin. Por, me 992 ata e bënë atë në mënyrë të konsiderueshme, falë një shasie dhe aerodinamike që ishin gjithnjë e më afër motorit. Në pistë ka ekuilibrin që ëndërron çdo shofer
Andreas Preuninger, drejtor i divizionit GT dhe baba i 911 GT3 për më shumë se njëzet vjet, ishte i sinqertë: “Unë do t’ju tregoj menjëherë se, nga ato 17.5 sekonda, katër ose pesë janë bërë prej gome. Por, pjesa tjetër është e gjitha teknologji, shasi dhe aerodinamikë”. Është e panevojshme të thuhet, ne po flisnim për kohën e xhiros në Nürburgring të vendosur nga 992 GT3 i ri krahasuar me 991.2 të mëparshëm: një hendek i rëndësishëm, ato 17 sekonda e gjysmë, nëse marrim parasysh se boksieri 6 cilindra 4 litërsh është një evolucion i mëparshëm me vetëm 10 HP dhe 10 Nm më shumë. Pra, në përmbledhje, neto e performancës Michelin Pilot Sport Cup 2 R, kjo “pa-veundici” fitoi rreth gjysmë sekonde për kilometër. E cila, e përsëris, me të njëjtën fuqi ose pothuajse të barabartë është një ndryshim i madh. Dhe kjo jep masën e punës së rafinimit për të mirën e një modeli që, me kalimin e viteve, ka vazhduar të rrisë kufijtë e tij në një mënyrë të jashtëzakonshme pa lënë kurrë asgjë në rrugë. Dhe këtë herë nuk ishte e lehtë. Në të vërtetë, me vetë pranimin e Preuninger, kjo ishte GT3 më e vështira për t’u bërë.
KILOGRAMËT PËRPARA GJITHÇKAJE
Ndërkohë, sepse seria origjinale 992 është rritur ndjeshëm, për nga madhësia dhe masa, krahasuar me 991. Por, pasi që një GT3 më i rëndë se versioni në dalje do të kishte qenë i parespektueshëm, duke kufizuar në ofensivë, kaq shumë burime kanë qenë shpenzimet në përmbajtjen e peshës: mbulesa e përparme e karbonit (çati sipas kërkesës), parakolpë dhe dritare të lehtësuara, sistemi i shkarkimit dhe rrotat e aliazhit të vendosur në dietë. Rezultati: GT3 me kambio manual peshon 1,418 kg, ai me Pdk vetëm 17 më shumë. Mirë, kjo është pesë më shumë se më parë. Sidoqoftë, në ekuilibër, raporti peshë-fuqi është pak a shumë i njëjtë (në të vërtetë, në 992 është përmirësuar pak) dhe për këtë arsye efektiviteti i aerodinamikës dhe shasisë merr edhe më shumë vlerë.
Në rastin e parë, marrëdhënia e kësaj makine me homologët e saj garues është më e ngushtë se kurrë. Shikoni krahun e madh përballë: shtyllat mbështetëse janë ato të garave GT3 R dhe RSR, të ashtuquajturat pecetë. Shtojca mbështetet nga lart, jo më nga poshtë, për të liruar të gjithë zonën poshtë dhe për të lejuar që ajri të rrjedhë më mirë në kapakun e motorit. Krahu është i rregullueshëm manualisht për incidencë, si gjithmonë, por risia është se tani mund të nxirret edhe ndarësi i përparmë, për një ekuilibër më të mirë aerodinamik. Për më tepër, pjesa e poshtme dhe nxjerrësi janë më efikase dhe, për këtë arsye, forca e rënies rritet nga 50 në 150%, bazuar në pozicionet e ngarkesës minimale dhe maksimale. Pika e kthesës epokale, megjithatë, është e fshehur nën mbrojtëset e përparme, me një zgjidhje të marrë edhe një herë nga modelet garuese. Për herë të parë në historinë e tij, GT3 miraton kockat e dëshirave në vend të MacPherson klasik, për kontroll më të mirë të kamberit kur rrotat i nënshtrohen ngarkesave të konsiderueshme anësore dhe gjatësore.
NUK DEL JASHTË LINJËS
Pas kursit të diplomës së Andreas në GT3 të ri, më në fund ulem në vendin e kovës. Dhe unë ngas makinën përgjatë korsisë së pista të pistës gjermane Bilster Berg – e cila është një përzierje midis Portimão dhe Nordschleife për shkak të kthesave dhe shpateve të verbër – plot pritje. Pas disa xhirove të ambientimit dhe ngrohjes së Michelins, ritmi rritet. Dhe ajo që menjëherë del në pah është ekuilibri madhështor i makinës. Këtu ka frena të dhunshme të lirshme, kthesa tatëpjetë dhe përpjetë të afta të dëmtojnë makinat më të ekuilibruara të sporteve. Por GT3 nuk heq asgjë. Dhe është e mahnitshme se sa boshtet e përparme dhe të pasme flasin me njëri-tjetrin: ato duken si një. Ekziston vetëm një majë nën drejtimi në cepat më të shpejtë, një zgjedhje e mençur e konfigurimit në mënyrë që të mos vendosësh në krizë këdo që nuk është drejtues i fabrikës së Porsche. Dhe kjo është pikërisht bukuria: besimi shumë i lartë që ofron GT3 në kufi. Sepse është vetëm me besim që ju mund të merrni maksimumin nga një makinë në pistë.
Mbërthimi anësor dhe gjatësor është diçka e pazakontë për një makinë që gjithashtu ka të drejtë të udhëtojë në rrugë: në hyrjen në qoshe pjesa e përparme është një teh shumë i mprehtë dhe në dalje rrotat e pasme tregojnë tërheqjen proverbiale të Porsche, dhënë nga ajo motori prapa. boshti që ende sot, pas pothuajse gjashtëdhjetë vjetësh, shumë po pyesin se si dreq mund të qëndrojë në atë pozicion pa e shqetësuar trajtimin.
Në veçanti ai i GT3, edhe pse siç u përmend është një evolucion i boksierit të mëparshëm, ai prapë mbetet një nga burimet kryesore të kënaqësisë së kësaj makine. Rrjedh nga 4-litërsh i montuar në 991 Speedster, i cili kishte prezantuar trupin e vetëm të mbytjes. Shumë i përgjegjshëm sa më shpejt që të përdorni gazin, ai është i mbushur me xhiro mesatare-ulët; por, duke qenë një motor i projektuar për gara (Kupat 911 GT3 të vetme-përdorimit përdorin këtë 4-litër, ato ndryshojnë vetëm shkarkimin dhe ECU), dridhjet i bëjnë ata të vijnë midis shtatë dhe nëntë mijë rpm, me lëkurën e saj të pagabueshme -si tingull.patë. Përveç kësaj, ekziston kutia e shpejtësisë Pdk që e rrit atë, me një raport të përsosur ingranazhi dhe një logjikë që nuk ndërhyn në punën e kalorësit: kur zbret, ai pranon ingranazhin edhe nëse shpejtësia e motorit është shumë e lartë dhe kur ngjiteni përpjetë për të ndryshuar. para kufizuesit, ndihmuar nga paraqitja e paparë e Udhëzimeve të instrumenteve me dritë zhvendosjeje. Në pistë, PDK është padyshim zgjedhja e duhur, ne përqendrohemi më shumë në drejtimin e makinës. Por, për nostalgjikët, ka ende manual.
Dicitura:
Kofano përpara prej karboni përmban dy marrje ajri të ngjashme me ato të përdorura në garat 911. Një tjetër risi: ndarësi i përparmë është i lëvizshëm, për një ekuilibër më të mirë aerodinamik
GT3 PDK
Të dhëna teknike
Motori
- Montuar mbrapa horizontalisht
- Bokser me 6 cilindra
- Cilindrata 3.996 cm³
- Fuqia maksimale 375 kW (510 kf) në 8.400 xhiro/min
- Momenti përdredhës maksimal 470 Nm në 6.100 xhiro/min
Transmisioni
- Traksion në rrotat mbrapa
- Kambio automatike me 7 marshe
- Diferencial autobllokues
Performanca
- Shpejtësia maksimale 318 km/h
- 0-100 km/h 3,4 s
- Përshkueshmëria mesatare 8,1 km/l
Përmasat dhe pesha
- Hapi 246 cm
- Gjatësia 457 cm
Gjerësia 185 cm
Lartësia 128 cm
- Pesha 1.435 kg
Çmimi
- 176.855 €
Dicitura:
Krahasuar me 992-të e tjerë, paneli i GT3 ndryshon në disa detaje: më i dukshmi është leva Pdk, e cila është shumë e ngjashme me atë të kutisë së marshit manual. Automatiku mund të përdoret me vozitje ose me vetë levën, duke e bërë GT3 të vetmin aktual 911 që jep këtë mundësi. Më poshtë, në të djathtë, paraqitja specifike e pistës që nxjerr në pah vetëm atë që është e nevojshme për ngasjen sportive: counter counter, presion i gomave, karburant; ka edhe LED që tregojnë afrimin e kufizuesit
TEKNIKA
BOSHTI PËRPARA ËSHTË LE MANS
Risi më e rëndësishme është kalimi nga MacPherson përpara në katërkëndëshat, të përdorura tashmë nga GT3 Rs që garojnë në kampionatet e mëdha turne dhe nga klasa GTE RSR që garojnë në Kampionatin Botëror WEC, 24 Orët e Le Mans dhe Imsa Amerikane. Përveç arkitekturës së re, burimet dhe amortizuesit kanë kalibrime specifike. Boshti i pasmë është përmirësuar gjithashtu: tani është më solid, falë një përdorimi më të madh të uniball, dhe rrotat e pasme drejtuese kanë një logjikë të re funksionimi, me këndin që rritet nga 1.5 ° në 2. Frenat e përparme janë më të mëdha, 405 mm në diametër në vend të 380; për të kompensuar rritjen e peshës, rrotat (20 “përpara dhe 21” në pjesën e pasme) janë lehtësuar. Më në fund, kutia e shpejtësisë me dy tufa Pdk ka përfituar nga përsosjet e softuerit.
Dicitura:
GJENERATA E SHTATË
Në plan të parë, paraardhësi i GT3, ai i ’99, krijoi për të homologuar 911 në klasën Fia me të njëjtin emër. Bazuar në serinë 996, ajo ishte e pajisur me 3.6 të bëra nga inxhinieri Mezger, babai i të gjithë motorëve garues Porsche.
Ky është artikull ekskluziv i Revistës Monitor, që gëzon të drejtën e autorësisë sipas Ligjit Nr. 35/2016, “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e lidhura me to”.
Artikulli mund të ripublikohet nga mediat e tjera vetëm duke cituar “Revista Monitor” shoqëruar me linkun e artikullit origjinal.